Microsoft Security Essentials adalah antivirus terbaik Windows

Anda kini menggunakan perisian antivirus seperti Kaspersky, Avira, AVG, Avast, ESET NOD32, Panda Antivirus, McAfee, Norton, dan sebagainya? Malah anda telah menghabiskan ratusan ringgit setahun semata-mata untuk membayar lesen perisian itu? Alangkah malangnya. Sebenarnya perisian antivirus yang terbaik untuk pengguna Microsoft Windows adalah Microsoft Security Essentials.

Jangan terpedaya dengan sebarang bentuk promosi oleh syarikat perisian antivirus tersebut yang bermodalkan promoter atau jurujual wanita yang seksi, jurujual yang bermulut manis dan sebagainya. Itu hanyalah strategi pemasaran yang bertunjangkan keuntungan dan menebalkan poket dan dompet pemilik perisian tersebut.

Sedangkan pihak Microsoft sendiri telah mencipta satu perisian anti-virus yang khas untuk pengguna Windows iaitu Microsoft Security Essentials. Malah ianya percuma sahaja. Jadi anda tidak perlu menghabiskan wang anda dengan hanya untuk memastikan sistem Windows anda dilindungi. Sedangkan Microsoft Security Essentials sudah tercipta.

Selain itu, Microsoft Security Essentials juga ringan dan tidak memberatkan sistem. Tidak seperti sesetengah perisian antivirus lain yang memberatkan sistem malah anda terpaksa membayar lesen perisian itu setiap tahun pula. Sungguh malang. Jadi, sila buang atau uninstall semua perisian antivirus yang tersedia dipasang di komputer anda dan terus install Microsoft Security Essentials. Untuk pengetahuan anda, pihak admin sendiri juga menggunakan Microsoft Security Essentials.

creadit to : http://www.taufiksm.com 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...